söndag 13 september 2009

Träning

Längesen jag skrev på bloggen nu, känns ju jobbigt med tanke på hur oerhört många läsare jag har. Och nu kommer ett inlägg av en mer personlig karaktär och som inte torde intressera så många. Men i vilket fall; jag har äntligen kommit igång med min träning. Började med en löprunda i Svedala bokskog, 3 kilometers rundan. Brukar normalt sett springa 5 km men tänker att det är bäst att ta det lugnt i början. Konditionen sitter i trots tyvärr ett beroendefullt idogt snusande.

I fredags var det dags för badminton. Jag och min kompis David spelade badminton på Kockum fritid, vilket var fantastiskt roligt. Badminton har inte spelats sedan Robban och mina stenhårda matcher under studietiden, men slagen satt där för oss båda. Vi spelade en mycket jämn match där jag lyckades vinna med 15-8 16-14. På lördag är det dags igen.

Idag blev det 2.5 kilometersrundan på Bulltofta IP, skön natur att springa i. Slutligen vill jag bifoga en bild på min coach Fingal och min förebild Pytte när det gäller fysträning:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar