lördag 26 september 2009

Träning igen

Igår var det dags för ytterligare en match badminton. David och jag blev helt orkeslösa efter en halvtimme. Makalöst. Kunde vrida svetten ur T-shirten. Det var jämnt som vanligt. David nästan utklassade mig i första set med siffrorna 21-7. Men jag fick revansch i och med att andra set tillföll mig med siffrorna 21-17. Sedan hann vi inte (allmänt underförstått, orkade inte) spela mer. En timme och en kvart tar på krafterna. Däremot hann vi spela NHL 10 på kryssboxen resten av kvällen. Nästa vecka blir det squash, spännande. Och förresten, nästa vecka, på bloggen, blir det ett batteritest eftersom batterier är mycket viktigt när man spelar Xbox, samt ett badtest över de bästa baden i Budapest. Ett mycket viktigt ämne. Over and out.

PS. Jag vill tacka min enda och för mig huvudsakliga läsare: Henke G, för ditt stöd i mitt bloggande. Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar